Tema: Re: GT5 vs Real world
Autorius: YZF
Data: 2011-09-08 18:21:49
"Icetom" <kkkk@kkk.com> wrote in message
news:j4aa3o$qkj$1@trimpas.omnitel.net...

> Px man ta tavo telemitrija, jei sankabos, gazo ir stabdžių pedalas veikia
> kaip snarglys ir skiriasi tik eiga (jautrumas paspaudimui).

> Dar ir kaip yra. Su tikra mašina stabdai ir jauti kaip ji stabdo.
> Žaidžiant simuliatorius tu tik girdi pagal garsą, kad ratai jau pradėjo
> blokuotis ir pan.

Jeigu kalbeti apie tai ka JAUTI, tai turedamas normalius pedalus, juose
jausi progresyvu pasipriesinima.

Bet as dabar matau visa tavo problema. Tu nesuvoki apie ka eina kalba.
Daznai racing noobsams (a.k.a arkadininkams) arba siaip zmonems is sono
pirma asociacija pamacius sim-geima ir vaira/pedalus - 'ar jausiu ta pati
emocini efekta kai lekdamas su racing masina' ?

Bet kai lyginame real vs gt5, tai neina kalba apie POJUCIUS. Nera ir dar
ilgai nebus sistemos kad jaustum visus emocinius pojucius, perkrovas,
vibracijas, garsus, kvapa ar ta pati vaizda kaip tikroveje. Tik visiskas
noobsas gali net galvoti apie tokiu dalyku 100% atkartojima. Tai nerealu
(siai dienai).

Todel kalba eina apie FIZIKOS SIMULIACIJA. Ir sioje vietoje visos
telemetrijos ne px, kadangi jos rodo kaip veikia fizikinis variklis. Ir
jeigu virtualioje telemetrijoje tu gauni ta pati 'vaizda' kaip tikroje
telemetrijoje, vadinasi fizikinis simuliacijos variklis yra fucking GOOD.

Tas fizikos teisingas atkartojimas ir leidzia ismokti teorines lenktyniavimo
pamokas 'praktikoje' (virtualioje). Kadangi jeigu tu nori ismokti vaziuoti
greitai, tu vadovaujiesi ne jausmais o ziniom. Zinios pareina is teorijos ir
praktikos. Racing simuliatoriai dalinai leidzia paversti teorija i praktika
per zinias o ne per pojucius. Px tie tavo pojuciai.

Jeigu tu 'jausi pedala 1:1 kaip tikroveje', nuo to greiciau nevaziuosi ir
nesuzinosi ka reikia daryti kad vaziuotum greiciau.

Arkadshnikams gi pojuciai yra esminis dalykas, nes apart efektu, sprogimu,
vibraciju ir taskymusi nera daugiau jokios naudos is to geimukscio.