Tema: Re: GT5 vs Real world
Autorius: Icetom
Data: 2011-09-08 12:45:57
>Kas cia per iskreipta fantazija?

Matai, aš esu Forza fetišas, tai ir nesuprantu kai parašai, va žiūrėk kaip
viskas "realu".

>stabdymo budas, gazo, stabdziu (sankabos) funkcijas lenktyniu rezime

Dėl šitų punktų nesutinku. Nė velnio tai virtualiai neatkuriama, ar turėsi
išleisti sankabos ir stabdžių "blokui" virš 1k EUR su hidraulika ar pan.,
kad jau arčiau realybės simuliuotų tų pedalų darbą.

>Nes tai nera svarbi detale. Tokiu kartingistu pas mus pilnas miestas.

Kaip tai nesvarbi detalė. Kartingas yra pagrindas žiedinėms lenktynėms. Kaip
manai, kam lengviau būtų  treniruotėse: man, atėjusiam iš gatvės, ar žmogui,
kuris x metų važinėjo kartingų čempionate nacionaliniu lygiu?

>Praktikoje tai reiskia kad negali tureti praktiskai jokios lenktynininko
>licenzijos.

Aš ne apie licenzijas, o apie sportinio vairavimo įgūdžius, pagrindus.