Tema: Re: lan party 10 years ago
Autorius: gopas
Data: 2011-09-07 12:09:29
Mes kokiais 97 metais pradėjom darytis tinklą po to kai Telekomas apmokestino telefoninio ryšio minutes
ir DialUp internetas pasidarė nežmoniškai brangus. Tuo metu jau tinklus darydavom BNC ir UPT. Tai BNC tempdavo
ar tik ne iki 300 metrų, o UTP iki 100 metrų. Po to pasistatėm anteną ir gavom internetą kaip nepelno siekianti organizacija.
Uhhh laikai buvo :)

O dar prieš 97 metus buvom pasidarę tinklą per kelis namus, tai buvo keletas kompų ir pliekdavom Dukem Nukem ir
Doom per tinklą :)