Tema: Re: lan party 10 years ago
Autorius: bat0nas
Data: 2011-09-05 13:38:15
Tai tą ir sakau, kad kompus nešiojosi tik chebra, kurie neturėjo normalaus
ryšio. Aš normaliai kompais pradėjau naudotis 97/98 metais ir bendrabutyje
buvo puikūs LAN'ai. O nuo to laikmečio reikalai tik gerėjo ir gerėjo. Todėl
tarp savo artimųjų ir pažįstamų rato nemačiau nei vieno atvejo, kad kažkur
neštųsi kompą.

Todėl ir sakau, kad LAN parčiai matomai turėjo būti populiarūs tik tarp ne
barakinių.

--
"Audrimas"  wrote in message news:j428kc$qvd$1@trimpas.omnitel.net...

Per LPT mes losem Doom'a ir DukeNukem'a. Red Alert'a jau per normalu lan'a
buvo galima zaist. O nestis kompus teko nes per interneta dar nieks
nezaisdavo, viskas vyko lokaliai.