Tema: Re: Onlive
Autorius: Lavonas
Data: 2011-08-08 12:15:25
Krc chebrytia :D onlives kolkas dar tik betoje. Tce pirmieji serveriai mums
veikia, kurie yra berods angluose. Beje, kazka prisimenu, kad kvolitis
vaijzdelio labai priklausys nuo intiko. Kazka dar prisimenu, kad jie kazka
pezejo apie klientu atstumus nuo serveriu vietos, kazka apie 1k KM. Krc ash
asmenishkai zeurei patenkintas shiuo produktu ir skaitau, kad kolkas shudina
kokybe, bet ash dar siulau paluketi kol jie pastatys serveriukus artceu
musu.