Tema: Re: Onlive
Autorius: amenox
Data: 2011-08-08 00:36:28
Kontroleris ir geimas man atrodo skirtingi dalykai kaip manai? :) Onlive
nieko naujo paciam gameplay neinese, tas pats kompas, ta pati klava su pele,
ir net geimas tas pats. Skirtumas tas, kad jam uztenka tik greito Ineto ir
praktiskai bile kokio kompo. Nei tau paskutinio Geforce ar Radeono, nei
kruvos RAM'o, nei tau kokio SSD, ijungi kompa (arba telika su priedeliu),
prisilogini ir geimini. Cia gi zjbs. :) Pasakykit kuo cia blogai? (Apart to
kad babkes reikes moket).