Tema: Re: Portal 2. Pasikalbam apie pabaigą
Autorius: bat0nas
Data: 2011-08-05 07:30:05
:)
Pagalvojau, kokia pabaiga būtų Wow.
Pvz parodo, kad išeina veikėja į lauką (ir tada visi WOW, bet aš dar ne),
išėjo į laisvę.. kaip netikėta ir pan., rugiai auga, dangus žydras. O tada
kamera po truputi atitraukiama ir.. paaiškėja, kad ji kokiame nors
chamberyje.. tik šiek tiek didesniame (aka filmas Truman Show) ir tada
kompiuterinis juokas bei "ooops" ir end song'as.

:D

--
"cD-r0m"  wrote in message news:j1f13j$pt8$1@trimpas.omnitel.net...

Aš parašiau tai, kas man paliko wow.. manau kad tokio wow nebūtų, jei
neturėčiau mados žaist visų geimų kaip rpg - įsijaust kiek įmanoma į rolę..
O šiaip manau čia kaip knyga ar filmas - vienas žiūri - meeh.. kitas pažiūri
ir apsiverkia iš džiaugsmo laimes ir dar kokio nors nesuprantamo jausmo :)
O šiaip labiausiai vertinu pabaigą, kad iš tiesų nežinojau ar gyvensiu, o
tada reliefas kai išeini į lauką..

Kita vertus man ir avataras patiko, kai daug kas jį keikė, būtent dėl
istorijos, tiksliau gal ne pačios istorijos, kiek standartinės istorijos
įvilkimo į sci-fi alien žanrą :) bet čia jau o.t.