Tema: Re: Portal 2. Pasikalbam apie pabaigą
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-08-04 20:45:40
Jei portalą ėjai tik vardan galvos pasukimo galvosūkiuose ir nieko daugiau -
tai ir nesuprasi :)
Nerealumas visumoje, ypač jei bent kiek fanatiškiau seki portalo istoriją,
kuri čia ir užbaigiama (įskaitant istorijos plėtojimą per visą žaidimą su
visais easter eggais). Suspensas gale - kai glados prikabini atgal į
mainfreimą, Chell glados tapo nebereikalinga, dar labiau tiketina po to kai
išdeletino Caroline.. ir visdėlto nepaleido kosmose, nenušovė kylant lifte
(šitie man įsimintiniausi buvo, gal ir dar kas tokio buvo), nu ir liftas
nepakilo į test subject apartamentus.. Galiausiai išleidžia Chell į lauką,
suprask laisvė, jei bent kiek įsijautei į rolę. Gauni companion cube (man
jis gal ir nelabai aktualus pasirodė, bet kaip gag'as susijęs su pirmo
portalo pasakojimu apie subjectų prisirišimą prie jo, labai į temą).
Pagaliau gauni closure, nepaliko žaidėjo kaboti, o užbaigia gražiai.
O po viso šito dar galima pažvengti iš Wheatley, aplink kuri orbitina Space
coras ir šiaip smagių end title.
...Nu ir tada antras perėjimas su commentary, bet čia nelabai susiję su
pabaiga :)

Dabar tavo eilė - ko tu iš tos pabaigos tikėjaisi ir negavai?