Tema: Re: Omg omg omg.. :) BF3 leak'ai
Autorius: bat0nas
Data: 2011-07-22 07:44:18
Ne į temą atsakysiu.. bet: todėl konsolė ir geriau nei PC kartais.

1. Nueinam pažiūrėti į PC geimerių forumą, tai diskusijos pagrinde apie GPU,
FPS, CPU, RAM, 8===o, minimal requirements, fuck fuck fuck neveža, :S~~~,
8========o, dx, dx10, dx11, sucks, SSD, 8===========o ir t.t. ir pan.

2. Nueinam pažiūrėti į konsolių geimerių forumus, tai diskusijos apie...
žaidimų turinį, alų, fun'ą ir pan.

Vien Tavo posto ilgis daug ką pasako apie PC gamer'ių gretas :D

--
"Jornada Del Muerto"  wrote in message

Nu mano situacija sakyciau is viso ne kaip super geimerio, namie 2
notebookai, tik tokie kur dar tempia ir koki zaidima, parametrai abieju
vienodi, viens vienam kambaryj kits kitam (prie lovos:), su vienu ju dar ir
dirbu. O abieju parametrai 4GB ram, 2ghz dual core, video nvidia kazkokios
(dabar nepamenu tiksliu modeliu, bet skirtingos), na va zaidziau nesenai
battlefield play4free tai and low graphic ore tempe :) ant geresnes tempia
bet kartais pastabdydavo, o ten kadangi fast motion game ir 1 vietoj nebusi
su stabdymais tai staciausi low, nors tada ciut ne cheaterio privaluma
igaudavau nes ant low nuimdavo visokias zoles, seselius viska, pvz kazkokiam
name priesas isitaises as juos matau ryskiai is kazin kur, o su gera grafika
ten butu tamsu viduje :)