Tema: Re: Omg omg omg.. :) BF3 leak'ai
Autorius: bat0nas
Data: 2011-07-21 11:35:58
Sirenos garsas man šiaip labai nostalgiškai nuskambėjo :)

Imsiu tikrai Xbox versiją. Į AK kaip į žaidimų įrenginį turbūt
nebeinvestuosiu. Turimas 17" monitorius ir Ati HD4850 jokio stebuklo
neparodys. Atsinaujinti tikslo irgi neturiu. Todėl liksiu prie konsolės.

Turiu tokią piktą nuojautą, kad metų pabaigoje (su nauju dash'u) MS šiek
tiek banų padalins. Kadangi mano konsolė flashinta, su BF3 pirkimu gali būti
ir konsolės keitimas, taip galutinai atsikratant paskutinio piratavimo
šleifo :D

--
bat0nas (aka bullka)
http://twitter.com/bat0nas

--
"Icetom"  wrote in message news:j08nm2$aoq$1@trimpas.omnitel.net...

Sirenos garsą tokį pat paliko :D

Snaiperis tai silpnokai žaidė. Mano lygio buvo - dauguma šūvių pro šalį :D

Kokią versiją imsi: AK ar Xbox? Aš po kol kas nenusprendžiu :/