Tema: Re: Tai gal ir kiti apsi**ko? codemasters
Autorius: Toxis
Data: 2011-06-11 10:53:26
The attack occurred between April 17, 2011 and April 19, 2011,[1] forcing
Sony to turn off the PlayStation Network on April 20, 2011. On May 4, 2011,
Sony confirmed that individual pieces of personally identifiable information
from each of the 77 million accounts appeared to have been stolen
taigi nuo atakos pradzhios iki paskelbimo apie ja vieshai - 17 dienu (jei
skaichiuot, kad codemasteriai po 7 paskelbe).. jei zhiuret realiai - sony
grubiai greichiausiai ta pastebejo, kai uzhdare psn - taigi 14 dienu, dat
means, kad codemasteriai lygiai taip pat galejo nepastebet kelias dienas -
taigi ju paskelbimo laikas - grubiai per 3/4 dienas  nuo pastebejimo.
Panashiai tiek galejo uzhimt preleminarus tyrimas (kiek nuodugnus, kokio
trustwave'o tyrimas gali uzhimt - chia ish vis kuj znajet... :)

"YZF"  wrote in message news:isv2d5$re6$1@trimpas.omnitel.net...

O sitie tylejo 7 dienas...tipo yra skirtumas ar 7 dienos ar dvi sav?

Ir ar tikrai sony tylejo dvi sav? Man rodos savaite ar 10 dienu ten buvo.

Ir pradzioje sony irgi sake kad jokiu kreditkiu nenusluota, tai sitie irgi
po menesio 'atskleis' daugiau informacijos.

Vienu zodziu tas pats cia bbs, ner cia ko slieku ieskoti.