Tema: Re: Tai gal ir kiti apsi**ko? codemasters
Autorius: YZF
Data: 2011-06-11 09:36:21
O sitie tylejo 7 dienas...tipo yra skirtumas ar 7 dienos ar dvi sav?

Ir ar tikrai sony tylejo dvi sav? Man rodos savaite ar 10 dienu ten buvo.

Ir pradzioje sony irgi sake kad jokiu kreditkiu nenusluota, tai sitie irgi
po menesio 'atskleis' daugiau informacijos.

Vienu zodziu tas pats cia bbs, ner cia ko slieku ieskoti.