Tema: Re: patarkit kazka panasaus i ARMA2
Autorius: John Smith
Data: 2011-05-20 09:48:28
na man labiausiai is visu mano bandytu graju patiko arma, arma2 ir BF2 PR
labiausiai imponuoja dideli plotai, galimybe naudotis technika, pasalos
(pamenu ant bf2 pr buvo smagu asoult on mestia lenteleje uzminuoti kelia ir
kur ant kalniuko smagiai laukt fejerverku :))) )

gerai bandysiu arma2 su modais