Tema: Re: patarkit kazka panasaus i ARMA2
Autorius: YZF
Data: 2011-05-20 09:42:00
Kokios krypties nori? Labiau arkados ar labiau simuliacijos?

Jeigu pastarojo dalyko tai imk arma2 su ace modu ir bus tiksliausia ir
pilniausia simuliacija siai dienai. Zinoma cia jau reikia lysti i
multiplayer, i grupes, ir gilintis  i losima ne tik paciame geime bet ir
offline (taktikos, strategijos, treniruotes, etc).

O jeigu nori labiau arkadiskumo tai BF serijos ir poto viskas zemyn iki pat
COD