Tema: Re: Kur pirkt PS3
Autorius: bullka
Data: 2011-05-11 16:35:49
Mano trijų metų senumo Tvix'as
(http://www.tvix.co.kr/ENG/products/HDM6500.aspx) palaiko grojimą per tinklą
(tiesiog iš Windows kompo pašarintos direktorijos). Tad parsisiunti kažką į
PC ir per grotuvą per tinklą pasižiūri.
Kartą į kelis mėnesius nunešu grotuvą prie PC ir į jį surašau vaikų
filmukus, kuriuos jie žiūriu N kartų. T.y. grotuvo tinkle laikau tik
nesikeičiantį turinį. Nors realiai galiu nukopijuoti ir per tinklą tiesiai į
grotuvą (bet per USB - greičiau).

Spėju WDTV irgi turėtų palaikyti grojimą per tinklą.

"Audrimas"  wrote in message news:iqe1r5$bm8$1@trimpas.omnitel.net...

As tai nekaupiu, tiesiog prisireikus paziureti filma is dvd reiks jungti
kompa kurio posto kurejas nori atsikratyti :) O beje ar nenusibosta
irasineti ir nesioti ta nesiojama hdd kiekviena karta atsisiuntus nauja
filma/seriala/tv laida?