Tema: Re: Kur pirkt PS3
Autorius: bullka
Data: 2011-05-11 12:32:07
Neturiu aš PS3. Tai tegu pakomentuoja tie, kas turi.

Bet aš, tuo metu, kai dariau sprendimą ką rinktis (ps3 vs xbox),
nusprendžiau geriau pasiimti Xbox'ą (kaip geresnę žaidimo konsolę), nes PS3
kaip mediaplayer'is vis tiek yra nepilnavertis ir mano poreikių netenkino.

Tad turiu media player'į filmams ir atskirą konsolę žaidimams. PS3 gali
daryti ir tą ir tą, tačiau ne taip gerai, kaip du atskiri įrenginiai (bet
čia grynai mano nuomonė; YZF mano kitaip ;)

"Schummy"  wrote in message news:iqdiqh$j00$1@trimpas.omnitel.net...

nu ka zinau, nesu toks labai isrankus tuo klausimu. Minimalaus valdimo manau
pakaktu.