Tema: Re: Wii problemele
Autorius: PxYra
Data: 2011-04-05 10:53:54
be reikalo apsidziaugei :P nei as pirkau nei man reikia jos, laikinai jin
pas mane keliom dienom
tas pats daros su abiem pulteliais nesvarbu kurie akumai ideti ar AAA ar AA,
AA tai pilnai pakrautos nebedega ant speedlinko nei zalia nei raudona
lempecka (kiek supratau pilnai pasikrove), po meniu vaikstau kiek noriu bet
tik paspaudi BEGIN game iskart lempecka I ar II uzgesta ir ragas