Tema: Re: DA 2 demo
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-25 09:11:00
je, tas kad neidejo elfu, su visais ju minusais (zhmoniu reakcijos minusai)
neidejo, tai gaila.. ash uzh elfe mage ana kart zhaidzhiau:)
o flemmeth atrodo dar geriau - tiesa tie jaunuoles papai prie tokio
raukshleto ir kraupoko veido gausiai netinka, bet anyway:)
man labai patiko pats istorijos pasakojimo budas - ypach tas pirmas - epinis
variantas, o paskui kaip buvo ish tikro:)
super!
"egis" <egidijum_trinti@_trinamas.lt> wrote in message
toxiau, joptararai, negi tu tiki kad tokia sena ir patyrusia ragana vat
paimsiu karduka ir uzkaposi??? Nu apmove ji visus, leido pamanyt kad va,
miriau, gyvenkit ilgai ir laimingai, kol ta leime jum per subine islys ir
dar gale su vokishku akcentu zinai pats ka pasake :D
Man nepatiko, nes uz elfe lankininke neleidzia zaist, nu bet moteriski
personazai laaaabai jau pap ... viliojanciai atrodo, tad gal kaip nors ta
trukuma as beowarams atleisiu :P
--

egis
E39 530dA '00