Tema: Re: DA 2 demo
Autorius: Toxis
Data: 2011-02-24 18:39:11
pats pirmas zhvilgsnis kai vaizdas ish kart vos ne 3'rd person' - tai labai
ishsigandau:), bet viska galima kazhkiek pasireguliuot (tiesa, kaip minejo
Exo - ji shokineja) - tiesa kadangi geima zhaidzhiu praktishkai
neishlysdamas ish pauses kiekvienoj kovoj, tai kamera galima pasisukiot:)
bet istorija tai kazhkas nerealaus (tiesa nerods zhinau ish ko shi kart
kopijavo, bet kolkas nesakysiu, reikia pazhiuret, ar tik pirmas ispudis
toks:)
anyway - nenoriu spoilint:)
jei visa istorija bus tokio lygio, bus px kreivokas valdymas:)