Tema: Re: konsolininkams
Autorius: PxYra
Data: 2011-02-14 19:09:06
P.S. cia reik nutrint 360 skaiciu, realiai veikiantis tik xbox yra
> PC - galima PC, Wii
> X360 - tik X360
> PS3 - tik PS3
> Wii - tik Wii

vartyk kaip nori ka nori bet turi pripazint kad ir ant sito kanto  PC pranasesnis (eilini karta) uz konsoles

del atskirai xbox 360 pats puikiai zinai kaip ten su geimais yra ir kad dauguma ju nuportinama is x360 i PC arba atvirksciai