Tema: Re: konsolininkams
Autorius: PxYra
Data: 2011-02-14 18:44:01
nu tai kas kad PC turi :D ne apie juos kalba eina o konkreciai:
ar gali nors viena Wii geima paleisti ant Xbox/Xbox360, PS2/PS3 konsoles ?
P.S. nieko as cia nieko neirodineju idomu tik tas faktas ar REALIAI yra nors koks workaroudas leist Wii ant konsoles, o pvz tik parodyt kad PC realiai tai veikia