Tema: Re: Q: zaidimu su tankais
Autorius: 70005
Data: 2011-02-13 13:15:17
"wundis" <marjus@gymeil.kom> wrote in message
news:ij018o$k7s$1@trimpas.omnitel.net...
> eh? nesuprasi ka daryt? tai sunkumo lygi pasikeisk tau rodiklyte parodys
> kur eit, arba jei megsti hardcora orientuokis pagal kompasa ir zemelapi.
>
> kad trigeriai nesuveiktu - pirma karta girdziu, jau ka kalbet apie tai kad
> tave su "rankiniais" ginklais sarvuotyje saudo. gal galva iskises sedejai?
> nes priesai ten guli kaip peles kai su tanku vaziuoji, nebent rpg koki ant
> peties turi :)
> o priesu spawninimosi single playeryje ten isvis nera, ty duotoje misijoje
> jie "ten" buna visa laika, arba ateina.
>
> esi tikras kad arma ten buvo?

:)

Man nereikia pasakot, ką daro priešai, kai sėdi šarvuoty:) Ligšiol žaidžiu
OF su visais tęsiniais - grafika jau prastoka, bet žaidimo variantų vistiek
milijonas.

O Armose mačiau tik didelius norus ir didelį bardaką su techniniu jų
realizavimu.

O dėl trigerių ir spawninimo tai buvo taip: demo misijoj (berods antroj)
ateinu į kaimą, ten yra truputis savų, truputis priešų, pasišaudau, pasiekiu
savus, įlendu kur saugiai, visus aplink pievoje iššaudau, dairausi, ką čia
dar nuveikus... Bet pievoj dygsta nauji priešai, kaip kokiam COD:))) Tuos
nušaunu, baigias šoviniai, bet priešai vistiek šen ten išlenda.

Po to supratau, kad jie čia amžinai spawninsis, kad galėčiau užsidirbt
dolerių. Sėdau į džipą, parvažiavau į bazinę stovyklą, nusipirkau
malūnsparnį, Hummerių, šarvuočių, nuvažiavau į tikslą - priešo stovyklą ant
kalvos už to kaimo, kur buvau. Visus maniškius per porą sekundžių iššaudė,
malūnsparnį tame tarpe, važinėju vienas su šarvuočiu po priešo bazę,
papleškinu į kur ne kur lakstančius priešo pėstininkus, sunkvežimius -
niekas nesikeičia, tik toks įspūdis, kad vėl spawninasi nauji pėstininkai.
Baigias šarvuočio ammo, į korpusą skimbčioja kulkos (kažkaip niekas
nesislepia po lapais, kaip tu sakai), bet trigerio "misija įvykdyta"
nesulaukiu. Nuvažiavau kažkur toliau miško keliuku nuo kalno, atgal
nebeužropoja visas pavargęs šarvuotis, galiausiai gaunu ekraną, kad mane
nukalė...

Sutinku, kad orientuotis ten reikia pramokti - pirmąjį OF irgi buvau numetęs
iš pradžių - na bet tas keistokas ir panašu, kad nedadarytas valdymas
vistiek išsemia kantrybę.