Tema: Re: Q: zaidimu su tankais
Autorius: 70005
Data: 2011-02-09 21:59:25
"YZF" <yzfas_@_centras.lt> wrote in message
news:iiu9gk$hia$1@trimpas.omnitel.net...
>O jeigu yra noras ne aptarineti o kariauti tai koks nors Operation
>Flashpoint arba Arma(2) tures ne tik tankus bet ir gera fizika ir gera ju
>sumodeliavima.

Kai pries koki pusmeti rasiau, kad pabandziau Arma 2, greit bandyma baigiau.
Pradzioj patiko, bet greit uzkniso tokia pat gameplay makalyne kaip buvo su
pirma Arma: nesuprasi, ka daryt, kas turi ivykt visus issaudzius, lyg
nesuveikia trigeriai, spawninasi priesai, kol mane sarvuotyje ilgainiui su
rankiniais ginklais vistiek pribaigia:/ Cia demuskej viskas. Dziaugiausi,
kad nepirkau viso zaidimo.

Bohemia moka iziebt azarta, bet be normalaus komercinio partnerio nesugeba
padaryt iki galo, man rodos.