Tema: Re: Q: Ka zaidziam?
Autorius: amenox
Data: 2011-02-07 13:09:07
Na šiaip kalbam apie geimus, jie niekada nebus rimti ir filosofiniai. :) Tuo 
labiau kad ir rinka jiems apibrežta, tai auditorijai galvot nepatinka. Kad 
bus kažkokie nišiniai produktai tikiu, bet manau koks 1% nuo bendro kiekio.

"Kęstas" <nesvarbu@kazkur.cia> wrote in message 
news:iigs53$4vo$1@trimpas.omnitel.net...
>
>> Dabar parsisiunti kokia naujiena, po valandos istrini ir jokio gailescio.
>
> matai, yra tokia problema, kad tu gauni tai už dyką, t.y. pavagi. Jeigu 
> mokėtum pinigus (t.y. analizuotum, galvotum prieš pirkdamas, o ne po to), 
> tai būtų kitaip ;)
> Bet rašiau apie tai, kad veiksmo geimuose nėra nieko naujo, o akcentas 
> dedamas ant masinių šablonų. Keiksmažodžiai, brutalumas, žarnos, ginklai - 
> gerai; rimtos socialinės ar psichologinės temos, drama, vidinis 
> konfliktas - nerasta. tarkim, turiu rimtas temas nagrinėjantį The Path, 
> bet tai ne veiksmo geimas, o bala žino kas. Rimtesni leidėjai net 
> pagalvoti apie kažką panašaus bijo.. Kažkurioj vietoj šia prasme veiksmo 
> geimų vystymasis tiesiog sustojo ir nė iš vietos (sakyčiau, ties HL-2 
> strigo.. :). yra tie "su RPG elementais", bet nejaugi neįmanoma be jų.. 
> Stalker nusipirkau (už pekis eurus prieš pora metų steame) - neužteko 
> kantrybės net, nežinau, penktadalio (?) įveikti.. Nu užkniso negyvai, o 
> siužetas visai neužkabino. tas pats Alan Wake turėjo būti 
> multiplatforminis, net gi labiau PC nei kitoks, bet vietoj to vėlavo 
> belekiek tam, kad išeitų ant XBox su milijonu papildymų. Kažkada Epic 
> pradėjo nuo tam laikui siužetine prasme visai gilaus Unreal, paskui perėjo 
> prie šia prasme nulinių Tournament, o dabar jų pagrindinis tikslas - 
> padaryti kuo didesnį benzopjūklą naujam Gears of War, daugiau nieko. Visi 
> tie išliaupsinti Vanquish ar Bullet Storm yra kažkoks paaugliškas farsas. 
> Aišku, man jie būtų nerealiai patikę prieš dešimt ar penkiolika metų, nes 
> jie technologiškai nepalyginamai geresni už anuometinius. Bet man ir durni 
> serialai tuomet patikdavo, ir visokie pigūs veiksmo filmai, į kuriuos 
> dabar koktu pažiūrėti..
> Kita vertus, aš jau senai praktiškai nebežaidžiu, tai greičiausiai 
> problema gal ne tiek geimuose, kiek tame, kad apskritai nebeįdomūs man 
> jie.. Jeigu EA ar kokia Valve išleistų veiksmo geimą su profesionaliu 
> originaliu siužetu a'la Old Boy arba District 9, gal ir vėl būtų įdomu, 
> bet gal ir ne. Dabar pusėtinas režisierius Guillermo Del Toro daro geimą, 
> bet bus kraštutinio siaubo - tai vėl š, manau. siaubas yra pigus būdas 
> tapti "rimtu" ir "suaugusiems". na bet gal ateityje persilauš..