Tema: Re: Q: Ka zaidziam?
Autorius: PxYra
Data: 2011-02-02 20:42:48
?oj neprimink man Dreamfall, dar iki siol sirdy skauda del pabaigos (kas zaide zino) ir.... nepasirodysianciu epizodu...grrrrr
dar Farcry 2 patiko, del savo "fizikos", ten labai malonu bardakus kelt, sprogdint viska is eiles, griaut ir t.t.
"Toxis@ze_yval_place" <tox@work.ble> wrote in message news:iibq7n$q82$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> o nebandei gtaIV/saint's row II/mafiaII/Half Life II su epizodais, starcraft
> II, Enslaved?/dreamfall the longest jorney/alan wake...
> duodu apmyzht bata, kad dar po 10 metu shiuolaikiniai vaikiai verks
> forumuose, kad nebera tokiu geru zhaidimu kaip fallout3, oblivion (na chia
> aishku beveik vienas ir tas pats:) halo3 ar half life 2 ar dragon age ar
> mass effect - tai vadinasi nostalgija - dabartiniai zhaidimai irgi neblogi,
> taip, didzhioji dalis ju levi, bet taip pat, kaip didzhioji dalis muzikos
> leva, didzhioji dalis knygu leva, didzhioji dalis filmu - levi - reikia

>>> 2 ar Starcraft 2 ištirpę ir nematomi toje geimų jūroje, nors tokių,