Tema: Re: minecraft + kinect
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-01 12:07:34
na tiesos yra, tai yra visai nauja technologija ir ash butent ta ir
implikuoju, kad su laiku ji turetu tapt vis 'smagesne' - kolkas oficialiu
zhaidimu yra mizeris ir jie tokie labiau casual party zhaidimukai, nei
hardcore geiminimui, ish ipostintu video galima spet, kad su laiku tai
_galetu_ tapt zhymiai labiau ishdirbtas dalykas. Nuo tiesiog papildomos
ashies geimingui su pultu rankose (judesiai i virshu, apachia, rankos
ishkelimas ar balso komandos kaip papildomi mygtukai ar funkcijos) iki
visishko pulto atsisakymo net tokiuose geimuose kaip fps'ai... Mano
svajonese visgi yra ir tas brain wave aparatas + kinectas - tai butu ish vis
uber awesome.. O projektuojant shiek tiek toliau i ateiti - blyn, priesh
shiek tiek daugiau kaip 10 ash turejau mazhesni hdd nei dabar turiu ramo,
jei projektuojant tai tolyn, po kokiu 10 metu galima planuot shimtus gb ramo
eiliniam pc (o per tiek laiko ir nanografenas turetu isheit i trasa) - taigi
galima planuot ultra realistishkus baisinio dydzhio pasaulius. 3d jau turetu
but nueinanti technologija - kas bus naujo? Ash norechiau tiket kad
kazhkokio varianto Virtuali Realybe. Arba bent jau normalios projekcijos...
Taigi mousai ir klavos bus tiesiog nebepatogios vartoti tokiam pasaulyje.
Taigi jei ash teisus ir ta brain wave technologija perpirko kazhkoks
gigantas kuris shiuo metu ja tobulina savo resarch labuose - imho reiks net
mazhiau nei 10 metu (speju 3/6) kol ja gausim kaip salyginai pigia consumer
electronics... dar per 4/7 metus ji bus kaip dabar internetas - praktishkai
kiekvienuose namuose...
(prognozes mano nera visai trauktos ish shiknos - tas pats kinektas yra
priesh kokius 3/4 metus internete pasirodzhiuios technologijos (gal
prisimenat muvikus), kaip paprasta web cama naudot kaip controleri - ta
kompanija tyliai pereme microsoftas iliejo i savo resarch labus ir po 3 metu
mes turim veikianchia visiems prieinama technologija.. brain wave'ams duodu
shiek tiek daugiau, nes teorishkai tai turetu but shiek tiek sudetingesne
technologija, bet ish kitos puses, priesh kelis metus pasirode video jau
rode ja pakankamai pazhengusioje stadijoje, taigi - zhiuresim kaip ten
bus...)