Tema: Re: minecraft + kinect
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-02-01 10:11:46
"Techno" <Techno[istrinti]@remo.lt> wrote in message
news:ii6ugi$vpo$1@trimpas.omnitel.net...
> Na tai jei iki to daeis - tai px man ant ko as nezaisiu tu zaidimu - ant
> konsoles ar PC. Jei jau tingeti - tai maksimaliai. Gulesiu sau ant sofkes
> ir naudosiuos paciu patogiausiu "joystiku" - vaizdo grotuvo pulteliu. Nes
> apsikraut galva, pasirenkant kokia filmo pabaiga turi buti - irgi vargas
> :D

pala pala, o tikras geiminimas privalo buti 'vargas', nes kitaip jis
negeiminimas? Jei guli ishsidrebes fotelyje o ne kabi susirietes prie pc,
tai jau esi lopinys, o ne geimeris, nes tikras geiminimas privalo turet
kanchios dali?

> O kas del ekskliuzyvu...  Fuck tuos ekskluzyvus. Man nusispjaut - iseis
> tas geimas tik PC ar ir visam tam konsoliu paradui. As nesiruosiu matuotis
> nei ekskliuzyvu skaiciumi, nei pimpalo dydziu. Jums reikia tai ir
> matuokites.
> Jei developeriai nori uzdirbti pakisdami geima didesniam potencialiu
> pirkeju ratui - tai ju teise, nematau cia problemos. Svarbu pats geimas
> butu geras ir idomus zaist. O dalis tokiu vistiek bus.

tesiant pachia tema, jei reiktu lazhintis, ash savo pinigus statychiau uzh
tai http://www.technovelgy.com/ct/Science-Fiction-News.asp?NewsNum=2715
shita technologija, kuri skambejus priesh kelis metus per visur, o dabar
netiketai dingus ish medijos akirachio shiuo metu yra slaptose microsofto,
sony ar nintendo (o gal dar kokio nors nezhinomo developerio rankose) ir uzh
3/6 metu pasirodys kaip game controlleris. Jei tai MS - tai isivaizduokit
xbox720 po 4 metu - pilnas 3d palaikymas (telikas nereikalaujantis akiniu) +
dar labaiu ishvystytas kinektas (greitesne reakcija, geresnis trackinimas,
daugiau balso komandu) + brain waves controlleris. Pasakyk man - nafyk tada
reikalingas keyboard + mouse kai tu turi visa kuna + smegenis? Peles deja po
truputi tampa obsolete - kam tau reikia papildomo mediumo, kai tu gali
valdyt kunu, ar mintimis?