Tema: Re: GT5 tema betesiant.
Autorius: YZF
Data: 2011-01-06 18:32:59
norint pasipriesinti 'race car'ams' as suradau viena masina. Tokia kuriai
poto gali uzsideti racing modification. Yra nedidelis sarasas tu masinu
kurioms RM imanoma uzdeti ir paemus geriausia is to saraso, uzdejus RM,
uztiuningavus dar varikli, galima paimti pirma vieta pries RaceCars. Tada
jau gauni priza su kokia nors Toyota Minolta LM ir poto jau darai kitus ;)