Tema: Re: GT5 tema betesiant.
Autorius: Velokoraptus
Data: 2011-01-06 00:54:06
Bandau prastumt bob'a iki 21'o levelio, dabar 20'as. Ziuriu nuo 20'o lygio
B-Spec atsirakino PIT'inimas ir padangu indikatoriai pradejo veikti - rodo
dilima bl iki to laiko padangos buvo amzinos :D
Dar pas bob'ikus ziuriu neidejo pakankamai smegenu, cape ring'e kur tas
kalniukas yra kai as pralekiau su kazkokia tacke pilnu gazu tai pakiles i
virsu nusileidau skersas ir susisuko, o bob'ikai kaip lakunai bl skraido,
jiem kitokia fizika taikoma ? :)
Sekantis uzvaziavimas bus Like the wind... gal gausiu pagaliau ta race car'a
;) nereiks skolintis, beje dekui uz pasiulima.