Tema: Re: Visa tiesa apie xBox 360
Autorius: bullka
Data: 2010-12-08 17:02:09

"Widzew" <someone@microsoft.com> wrote in message
news:ido2p8$9v7$1@trimpas.omnitel.net...

> Gal apie tas spekuliacijas N placiau galetum? Ar linka koki imesti :)

Google, Xbox-scene forumai ir t.t.
Spekuliacijos:
- baninti šiuo metu neapsimoka MS'ui finansiškai (nors aš su tuom nesutinku)
- išėjo AP25 apsauga ir gal MS tikėjosi, kad ji nebus nulaužta ir natūraliai
žmonės negalės žaisti naujų AP25 compatible žaidimų
- ir t.t.

> Papildomi klausimai :(
> Kas yra Dashboard?

Xbox programinė įranga. Vartotojo sąsaja. ....
The Xbox Dashboard is the graphical user interface for the Xbox and Xbox 360
game consoles. Upon booting the screen turns black, and if no game is
inserted, the dashboard is shown. An update was recently released (Fall
2010) for the dashboard with some new features.

Įvesk į google xbox kinect dashboard arba xbox nxe dashboard ir susipažinsi.

> Kaip paziureti koks yra Dashboard?

My Xbox tabe scrolini į dešinę iki pat galo. System setup. About ar kažkas
pan. Atsidarys langas su DB versija. Atskirti nesunku tarp seno, tradicinio
ir kinect (naujausio) dashboard. Google žodžiu.

> Kaip ikisti Dashbord i konsole?

Visi būdai (iš interneto, usb, CD) aprašyti čia:
http://www.xbox.com/en-US/Support/UpdateSteps

Jei DB nebus naujausias  - negalėsi žaisti LIVE.

> Nepykit, kad uzknisu. Visai nieko pries, nusipirkti zaidimus ir juos losti
> live. Bet negaliu ipirkti visu. Su lauztais as ir nelabai zaisciau live,
> bet
> be lauztos konsoles negaliu zaisti ju ir ofline :( Is cia ir klausimai. O
> beto jau konsole nulauzta, tai kelio atgal kaip ir neber :(

Kelias atgal yra :D Visada galima grįžti prie originalaus DVD ROM firmware
ir būti legaliam :P