Tema: Re: Visa tiesa apie xBox 360
Autorius: bullka
Data: 2010-12-08 15:37:46
Aš ne ekspertas, bet atsakysiu.

> Ar galima su tokiu xBox ir neoriginaliais zaidimais zaisti live?

Galima. O kas draudžia?

> Ar tiesa, kad norint zaisti laive reikia XBL Gold?

Tiesa.

> Kur gauti XBL Gold ir kiek tai kainuoja?

Du man žinomi būdai:
- Pirkti korteles su aktyvavimo kodu ešopuose (paprastai atsiskaitoma
paypal'u arba blogiausiu atveju kreditine kortele).
- Pirkti su kreditine kortele tiesiai iš Xbox (man šis būdas patogiausias):
    - Tiesiog konsolėje.
    - Prisijungus prie xbox.com

Yra ir kt. variantų: akcijos atrakcijos, prizai ir pan.

> Ar tiesa, kad aptikus live lauzta xBox microsoft visam laikui ji uzbanina

Ir taip, ir ne.
Kai MS aptinka, tai vadinama, kad konsolė yra flaginta. Banina ne iš karto,
o tik per banų bangas. Tokios paprastai būna metų pabaigoje. Šiais metais
kažkodėl jos nėra (yra N spekuliacijų kodėl).

> zaidimams live ir nebera kito kelio kaip pirkti nauja xbox norint zaisti
> live?

Nebėra. Lieka tik pirkti naują konsolę.

> Ar tiesa, kad aptikus live lauzta xBox blokojamas kietas diskas ir naudoti
> jo negalima?

Seniau taip buvo. Dabar diskas nebeblokuojamas (būtinas Dashboard 2010
Spring Update).

> Kokiu budu microsoft aptinka flashintus xBox?

Niekas 100% nėra tikras.

> Ar originalu zaidima zaidziant live su flashintu xBox, gali buti
> uzbanintas xBox?

Į šitą negaliu atsakyti. Tipo taip yra saugu.