Tema: Re: Battle City (tankai) kaip ji sulosti su siu dienu konsoliu monstrais?
Autorius: GP
Data: 2010-11-21 22:03:40
?Įsigijau jtagintą xbox 360, dabar mėginau kaip nors paleist emuliatorių,
kuris eina XBE (XBOX1) deja jis pakimba ir nepasileidžia. Gal kas turit
patirties ir sugebat padaryt, kad ant xbox 360 suktusi senukai XBE?
Truputėli pornografiškas čia mano užsiėmimas, bet baisiai norisi pasileist
tankus:))

GP