Tema: two worlds 2 first look
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-11-16 11:21:40
Nusivylęs Black Ops'ais, aš nusprendžiau suteikti dar vieną šansą Two Worlds 2 (toliau TW, nes kas kartą keist kalbą kad parašyt dvejetą užknisa:). Ir tai buvo vienas iš geriausių sprendimų paskutiniu metu:). Neužkabinanti pradžia, keistai blykčiojantys šviesos efektai, ne visai suprantama istorija, kuri matyt tikisi, kad būsi žaidęs pirmąją dalį ir didžiausias minusas - netelpantis į ekraną vaizdas nukandantis didžiąją dalį aprašymų (o kaip žinia ant xbox'o nelabai įmanoma daryt nieko su ekranu)... Vienu žodžiu žaidimo pradžia buvo nuteikus labai blogai, taigi prisėdimas iš naujo buvo toks desperatiškas veiksmas įtakotas desperacijos ir neturėjimo ką žaisti. 
Turiu įspėti, kad TW pasaulyje praleidau tik kokias šešias/aštuonias valandas (14 levelis), taigi ši rašliava yra visiškas first look'as, gali būt, kad žaidimo gale žaidėjui teks išprievartauti ir suvalgyti pandos jauniklį, ar dar kokį biesą:). Kaip ten bebūtų, TW manyje virpina kažkokią hardcorinę gaidelę. Ne jis nėra hardcore sunkus, bet jis atsiduoda tikru, geru rpg. Blyn, jau seniai rpg manyje nebuvo pažadinęs atradimo/pažinimo jausmo: "aaa, a va ką tie du skaičiai reiškia - žala buku daiktu (blunt damage) ir kirčio žala... Aha, štai ką tas ir anas daro.. Aha, jei aš užsidedu du skirtingo "greičio" kardus jis smūgiuoja lėvai..." ir dalyką katrą supratau tik ką tik "blyyyyn, juk nekrus (skeletončikus), aš lupu taip levai todėl, kad jų nejama šaltieji ginklai, reikia kūjo... fak, noriu namo, jau dabar išbandyt šitą mintį" .". O ką kalbėt apie iš mmo pasiskolintą ir nerealiai puikiai įvykdytą craftinimo/disenchantinimo sistemą. Bet matyt labiausiai mano sužavėjo erdvės ir grafika, ne ji nėra stebuklinga, ar ūber naujoviška, ne, ne. Bet ji kaip tik tinkama, kad perteikt visą pasaulį. Naktis savanoje yra nepakartojama... Questų sistema, paprasta ir aiški, o kova - aš niekad nežaidžiu už ką nors kitą, nei magą, bet šį kartą, aš busiu OMGWTF Axe guy (c) kažkas iš geimsų... ir ne paprastas axe-guy, o omgwtf dual-axe-guy =)
Kalbant apie magiją - ji čia ganėtinai įdomi - turi amuletą, kuriame kombinuoji kelis magijos veiksmus, su papildomais triggeriais: "sekiojantis, splash damage, trap'as, dar kažkas".. vienu žodžiu, jei nuspręsiu prisėst antrą kartą, reiks bandyt būt magu...
Pati skilų sistema yra ganėtinai įdomi, negali išmokt skilo, kol nerandi/nenusiperki skilų knygos, tada gali kelt patį veiksmą. Po level-up'o gauni man rods keturis taškus, kuriuos gali investuot į savo pagrindinę statistiką, jėgą, gyvybingumą, taiklumą ir dar keturis (berods) kuriuos gali investuot į specialybės dalykus (magija, šaudymas, kapojimas, ninja-stuff, kalvis etc), kurie skirstosi į konkrečias savybes, spynų rakinimas, smūgiavimas į akis, oro magija, ar šarvų taisymas. 


Vienu žodžiu, jei kas nors dar nebandė two worlds du:), ar numetė išgąsdintas tragiškos pradžios, gausiai rekomenduoju suteikti jam dar vieną šansą, žaidimas po kokio pusvalandžio/valandos darosi vis įdomesnis ir įdomesnis, kol įtraukia taip, kad sunku atsiplėšt:)





-- 
___________
©Toxis