Tema: Re: two worlds 2 first look
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-11-16 12:28:07
aye! velgi, kai kuriuos eventus trigerina tik pats questas (pvz pas kalvi, kuri nuzhude pamishes prakeiktas kardas, gali uzheit tik turedamas questa, kitaip chata uzhrakinta:), bet shiaip +/minus lakstyt gali visur, matyt kai kur liaudis per stipri trinsis, bet eit gali:)

mishku beja neradau.. tiesa pasakius pirma karta rpg (ne mmo) mushiau kazhkokius gyvulius, pradedant struchiais, baigiant raganosiais:)
tiesa nepaminejau dar labai daug dalyku first look'e - kaip intergruotas guitar hero, oj , ne guitar, o harp/flute/violin/drumm.. tiesa pasakius muzikuot ne su bugnu reikia turet juoda dirzha guitar hero... mano skilo buvo mazhai:) (beja groti su kazhkuo yra geriau, groti minioje yra dar geriau, nes daugiau pinigeliu gausi:)
galima zhaisti azartinius zhaidimus, galima virti ivairius potionus ish surinktu akiu, nagu, kanopu.. dabar pazhiurejau kaip galima experimentuot su magija.. jauchiu, kad uzh maga tikrai zhaisiu:
http://twoworldsvault.ign.com/fullstory.php?id=58969