Tema: Re: Bloodline Champions
Autorius: Martozo
Data: 2010-11-08 08:23:45
> "Toxis" <toxis@nt_lietuvisko.tako> wrote in message news:ib17vo$ufo$1@trimpas.omnitel.net...
> nu kujnia kazhkokia, bandzhiau kabintis prie seno acounto, neprisikabina,
> bandzhiau kurt naujo, nuerrorino, dabar nebeprijama key'aus.. nu ir fukit,
> vitiek secret worldo laukiu:)

Man irgi truputį laiko reikėjo kol dašilo kaip prie seno acc prikabinti. Pasirodo reikėjo prisijungus su senu acc (nors ir rodo kad acc skirtas conan) į promotion laukelį pačiam pirmam puslapį suvesti tą kodą.

Na bent imho nieko neprarasit ir nepabandę. Nors aš PvP ir mėgstu (ten kiek supratau PvE kaip ir nebus), bet ten tai realizacija patyliu... Jei loši prieš botus - imi bet kurią klasę geimo kūrimo metu (visosklasės turi po 5 abiličius + 1 ultimate.) Na palošiau šiek tiek (apie 20 min), apsipratau su mechanika, galvoju eisiu noobu kaip aš pamušti.
Norint lošti multiplayerį, reikia sukurti komandą, į kurią jau kurdamas turi įtraukti kitus žmones. Tai wtf, iš kur aš juos paimsiu jei dar nei vieno mačo nelošiau - iš chato?

Vienžo, mano akyse funcom kaip buvo taip ir liko grybų kompanija...