Tema: Re: VGA price/performance 30-10-2010
Autorius: bullka
Data: 2010-10-31 16:57:16
Man jis turi dizainiskai dereti prie mano kambario, prie mano Antec Sonata
Designer dezes, prie mano Logitech baltu 2,1 koloneliu, aliuminio spalvos
klaviaturos. Viskas susilieja i viena white glossy ir alloy nepriekaistinga
visuma su melynu LED apsvietimu.

Kainavo tikrai nemazai laiko ir nervu surenkant sia produktu gama.

Labai keista ir gaila, kad gamintojai retai gamina baltos spalvos
komponentus. Tas kvailas isitikinimas, kad black computers run faster ... :(

"Unicorn" <varijotas@gmail.com> wrote in message
> ?Tu kai prie jo sedi ziuri i tai ka jis rodo, ar ziuri remeli ar balta
> blizganti pavirsiu ?   :))
>

> "bullka" <bullka@gmail.com> wrote in message

>>> 1680  1050  18.23%
>>> 1024  768  12.36%