Tema: Re: GT5, Redbuliaus X1
Autorius: YZF
Data: 2010-10-29 12:10:53
kad tau kreivai atrodo tai tavo smegenu defektas. as cia rasau tik apie GT
nes tai turbut vienintelis geimas kuri zaidziu (2% viso savo laisvo laiko).
Kai daugiau nelosiu tai neturiu apie ka daugiau ir rasyti. Visi kiti cia
esantys sedi prie geimu dx kartu daugiau. Ir poto apsiseilejes konchinas
geimeris man pasakoja apie get-a-life. LoL. Fail.