Tema: Re: New vegas - kokius veikejus kuriat ? (biski spoilers)
Autorius: Audrimas
Data: 2010-10-26 12:57:12
Gavosi visas naujoko vadovas :)

As perejau vos ne iki galo bet sumasciau is naujo sulost su nauju charu.

Strength 9
Perception 1
Endurance 6
Charisma 1
Intelligence 7
Agility 7
Luck 9

Cia tokie pradiniai mano duomenys, su implantais dar po viena dasides.
Pasiemiau "small body" ar kaip ten vadinasi kur 1 agility dadeda. Antro
lygio pasiemiau +1 agility

Budamas 3 lygio atrodau taip

Strength 9
Perception 1
Endurance 6
Charisma 1
Intelligence 7
Agility 9
Luck 9

Nuejau iskart implanta isidejau, kad jau nuo 4 lygio butu 8 intelligence ir
paemiau perka kur +2 prie skilu duoda, tai nuo 5 lygio gausiu po 14+2 skill
pointu.

Kiek supratau guns skilas prideda tik daugiau zalos, pataikymo jis
neitaikoja, nes dabar su 20 guns ir 1 perception as puikiausiai saudau :) O
zala irgi nera labai svarbu, kritiniai pataikymai yra daug svarbiau, taigi
galima buti afigienu saudytoju net aklam ir beveik nemokant valdyti ginklo
:D

Sitas bus melee charas, todel tokius pasirinkimus padariau. Nors gale
zaidimo vistiek turesiu visus skilus ir valdysiu visus ginklus.

Jei zaist maksimaliai su ginklais, tai vistik reiktu vietoj jegos imt
perception del tam tikru perku, tiksliau del vieno, kur duoda 50% didesne
kritine zala. Nors kiek as pastebejau losdamas us normalu saudytoja, tai
sala ant tiek didele, kad net deathclaw mirsta is vieno kritinio suvio i
galva.

Endurance reikalingas tik tiek kad galetum implantus det, taigi, pries
darant chara reiktu nuspresti kuriuos dar atributus kelt noresis ir tik tiek
uzdet endurance.

Charizma isvis nelabai reikalingas atributas, nebent nori zaisti su padejeju
ar net keliais vienu metu. Nezinau ar man su 1 charizmos duos padejeja, bet
jei ir neduos tai nieko tokio.

p.s. kazkaip nesiseka rasti savadarbiu ginklu schemu, praejau labai daug
lokaciju o ne vienos schemos neradau :(