Tema: Re: Stalker Pripyat klausimas
Autorius: Zyza
Data: 2010-09-13 17:48:58
Kada tas veliau ? Daba inventoriuj turiu Gauss Rifle - viens veikiantis,
kitas ne. Labiausiai erzina tai, kad neveikiancio negaliu nei pataisyt, nei
ismest ;/ Nu nuvariau pas ta Skadovsk meistra, tas sako ok, galiu pataisyt,
parnesk dokumentus is laboratorijos, se kortele. Nu bet tame ir esme, kad
man rodos tik nuejes i Pripyat turejau gaut ta rifle, o dabar gavau dar
budamas Jupiter'yje. Kai gavau Jupiter'yje, nunesiau Skadovsk meistrui, kur
jis "tipo pataise". Gal del to ir susibugino sitas questas ? ;/