Tema: Re: diablo II runewords?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-09-07 13:53:30
    Problema ta kad pilnas battle.net'as botu, visokiu su maphack'ais ir kitais cheat'ais, ciesniem zaidejam kaip pvz. man nusimusha visas upas zaisti, tiesa jie daro baninimus, bet kiek girdejau tik kartais ir tokius masinius, o pvz battle.net europe servas kazkur telijoj pakabintas (svedijoj) - jausmas kad likimo valiai paliktas... zodziu tai viena is priezasciu del ko visai nesinori man jungti D2, einu su pure Diablo2 klientu be jokiu hackit'u, maphack'u ar juo labiau botinimo...

    Siaip tai pilnas battle.net dabar botu kurie veda baal run'us ir net rasineja TP, Open, but not safe! arba poto TP Up, safe! tai praktiskai su botais begiojant lvl gali uzsikelt, botai paprastai 97% Hammerdin'as su uzmauta enigma, del to ir teleportuojasi kur nori + palas vistiek neblogas tankas, jiem sunku tik Baal run wave 2 must kur magic imune buna, tai ir skriptai rasineja help kill wave 2...

    Va tiesa karta Shako taip nuo boto pavyko nuvogt :) baal dare knockback botui o i ta laika as pastveriau :) nors po to kazkur dingo, paprastai jie kuria kazka tokio:

diabaalrun-001 (diablo baal run - tipo eina ir diablo ir baal, gerai tiem kas nenukales ancientu) ir po to visoki pornbaal-034 blablabaal-431 ir t.t.. bota atpazint eina kad rasineja su Didziojom ir mazojom, ko nedaro joks zaidejas, tiesa europoj maciau ir lietuviai botus suka... kaip sakant geda...