Tema: Re: rekomenduoju shooteri singularity
Autorius: baronka
Data: 2010-08-29 23:47:45
na neblogas, bet as jau senokai ji dakaliau ir pasirode gerokai per trumpas
grajus man. originalumu irgi per daug nepasizymejo. bioshock'o ir fallout 3
misinys kazkoks sakyciau, bet gana vykes:) bet perejus dar karta zaisti noro
nebera kazkodel:( ir dar tas garso bugas tai buvo ziauriai suparines is
pradziu:D ilgokai knisausi googlej, kol radau kaip ji istaisyt:)