Tema: Re: Mount & Blade: Warband
Autorius: wundis
Data: 2010-08-26 16:57:47
is visu modu man patiko kazkuris is populiariausiu (neprisimenu dabar
pavadinimo), kur be papildomu pagerintu garsu ir truputi pataisytos grafikos
ideda dar ir musio taktikas. gali greitai isrikiuoti pvz lankininkus uz
pestininku, pasiust kavalerija kur nors i sona. o ne siaip koks skirmishas
kur orda vs orda o labiau taktinis breivhartinis musis :)

PS pats megiamiausias uzsiemimas - su sunkiu zirgu ir ietimi varyt per erm.
bet ka. :)
truksta dar deganciu streliu ginantis/puolant pili ir siege machinu. ir kas
keisciausia - dar neatsibodo. ir kas dar keisciau - tik 800 su biskium mb!