Tema: Re: Gal kas gali priminti, kur...?
Autorius: Ghetto
Data: 2014-07-16 21:05:52
akey kadangi jau zinai kas ir kur tai galbut padesi man issprest mano problema...  nusimusineja color management tik nesuprantu kodel ir kaip... kai uzsikrauna win7 rodo kreivai, paskui suveikia kalibruotas profilis mazdaug dviem sekundem paskui vel gryzta prie kreivojo rezimo... color management nustatytas ir aktyvus buten kalibruotas profilis, perjungus dar kartais padeda bet nevisada... ar tai jau zenklas kad laiaks perinstaliuot kompa ir is naujo kalibruotis ar dar imanoma issprest?
any ideas