Tema: Re: Gal kas gali priminti, kur...?
Autorius: Sniegas
Data: 2014-07-09 07:28:10
Taigi aš įdėjau pavyzdį - ant desktopo nuotrauka juodai balta, o atsidarius
su programa juodai geltona. Tai kaip gali  būti nekalibruotas monikas? Aš
juk rašiau, kad čia ne Color management bėda. Aš buvau radęs sprendimą, jis
tikrai nėra Color management, čia monikas ne prie ko. Bet dabar jau
pamiršau, kur ką reikia daryti. Ieškosiu, bandysiu vėl rasti.

"GS"  wrote in message news:lphhuq$2c6$1@trimpas.omnitel.net...

Spėlioju - nekalibruotas monikas, o vienu atveju color management
įjungtas, kitu - ne. Nelabai aišku, ką reiškia Color Management
nepadeda. Gal tiesiog jis kažkaip neįsijungia?