Tema: Re: 3 peizazai - 3 objektyvai
Autorius: ge2x | gembis.com
Data: 2011-08-17 11:00:10
Visuose spalvos nenatūraliai nuvažiavę
Sutinku, kad prie tam tikrų apšvietimų būna overcastas kokios nors spalvos, bet viena yra, kai jis natūraliai „prilimpa“ ir kita – kai akivaizdžiai matosi, kad kažkas yra netvarkoje. Pirmas kadras atrodo kaip per violetinį filtrą fotografuotas, ar kai knygynų vitrinose bestovinčių knygų kokia nors spalva išblunka.
Kiti irgi užrausvinti – kaip per filtrą fotografuota.