Tema: Re: Kuri nuotrauka geresnė?
Autorius: sansas | pix.lt
Data: 2009-06-01 09:55:46

> Dedu ne kad kitiems parodyt, o kad išmokčiau, ką darau netaip.
> Gal binarių paskirtis ir ne tokia... Tada kur man dėti? Sudėt nuorodas iš kokio imageshack.us ar pan ir klausti
> o.foto?

Kantriai peržiūrėjau visus darbus. Blogai, žinok. Suprantu, kad
gal „naujas skaitmeninis“ ir viskas, kas lenda iš jo yra pačiam
didis, kaip gimties stebuklas, tačiau tiesa kiek kitokia. Ir apie ją
aš paporinsiu... ~:-)

Atsakyk sau į kelis klausimus:
1. Apie ką nuotraukos? Ką jos pasakoja? Ar yra mintis?
2. Kokius jausmus jos sukelia? Sukelti jausmai suprantami
    tik tau, ar tas pojūtis perduotas ir žiūrovui?
3. Kiek įdėjai pastangų sukurti šiuos darbus?
4. Ar yra girdėtas žodis kompozicija? Kaip kadruose tai atsiliepia?
5. Ar tikrai čia yra viskas, ką gali parodyti?
6. Stebėk gerus darbus. Analizuok juos. Klausk tai, kas neaišku, o
    ne „padarykite darbą už mane, pasakykite, ar yra kas nors čia gero“.
7. Prieš spusteldamas elektroninį mygtuką gerai pagalvok, ar yra šansų,
    kad tas darbelis tau patiks, kad sukels kokias nors emocijas kitiems...

Laimės! ~:-)

--
sansas
www.vestuviufoto.eu