Tema: Re: Kuri nuotrauka geresnė?
Autorius: Mazgiukas
Data: 2009-06-01 09:45:49
Antanas rašė:
> Dedu ne kad kitiems parodyt, o kad išmokčiau, ką darau netaip.
> Gal binarių paskirtis ir ne tokia... Tada kur man dėti? Sudėt nuorodas
> iš kokio imageshack.us ar pan ir klausti o.foto?

Pirmiausia, klausi apie tai ką reiktų palikti. Žiūrint iš fotografinės
pusės – nei vienos. Žiūrint iš asmeninės pusės – t.y. mai pikčerz – tik
tu vienas gali apsispręsti, kas tau tinka. Kai klausei kur geresnė
ekspozicija, tai žiūrint net iš meninių kampų, turi pats apsispręsti,
kuri ekspozicija geresnė.
Visur pilna pašalinių daiktų – tai kadrus paverčia tik faktą „aš čia
buvau“ konstatuojančiais kadrais.