Tema: Ats.: Apsvieskit biski apie zidinio nuotolius
Autorius: siGis
Data: 2013-10-17 14:44:17
Na man 'pastebimai' yra maziau nei 'truputi' :)
Objektyvas 20-50mm. Nuotraukos exife - 50mm. To paties gamintojo
fotoaparatas ir du objektyvai. 50mm vaizdas pastebimai :) kitoks.
Daleiskim visokias masinio produkto technologines paklaidas, bet
panasoniko 34mm beveik prilygstantys samsungo 200mm i pradini mano
klausima atsako vienareiksmiskai - perkant objektyva remtis vien tik
zidinio nuotolio skaiciukais negalima.

Net minties neturiu paneigineti optikos laboratorijose atrastus
fizikos desnius. Kalba dar eina apie pramone ir marketinga ir kuom tie
desniai pavirsta galutiniame produkte kuri itakoja dar daugybe
visokiausiu veiksniu.

Nepykit ponai, bet patys isprovokavot paekperimentuoti. Su jusu
pagalba kai ka pasiaikinau issamiau. Tikiuosi ir jums diskusija buvo
nors kiek naudinga.

"MRT"  parašė naujienų news:l3mv63$cko$1@trimpas.omnitel.net...

> Idomu tai kad 18-50mm ir 50-200mm penkiasdesimties
> mm zidinio nuotraukos yra skirtingos. I 18-50mm telpa pastebimai
> daugiau vaizdo.

Kazkaip keistai matuoji.. sakyciau ne tiek jau "pastebimai", o tik
truputi.

> I�vada. Tie zidinio nuotolio milimetrai, nors ir skamba labai
> protingai, bet visiskai nieko nepasako koki vaizda gausi.

O dabar paziurek i senaji objektyva.. 18-50, ar vis delto 18-55
Tiesa, jei ir taip.. tai vizualiai 18-55 ant max turejo maziau
siltnamio
paimt.
Bet kokiu atveju tas skirtumas nera toks, kad viska, kas teigta,
paneigtu.