Tema: Re: Ats.: Fotografavimas su video kamera
Autorius: aaa
Data: 2013-06-14 00:32:40
imi šitą tai dar ir filmuos neblogiau:
http://www.cameralabs.com/reviews/Panasonic_Lumix_DMC_G6/
jei tingi skaityt visą, tai conclusion:
“I’ll cut to the chase and say the Panasonic Lumix G6 is one of the most
enjoyable and satisfying cameras I’ve used, sporting a powerful feature-set
that’s the envy of rivals and great image quality that’s essentially as good
as any of Canon’s 18 Megapixel APS-C models. I used this camera extensively
during a driving trip around Europe and there’s little if anything more I
could ask from it. Indeed I’d say it’s one of the best cameras at this price
point whether you’re shopping for mirrorless or DSLR.”

"siGis"  wrote in message news:kpc5qt$i0f$1@trimpas.omnitel.net...

Tai iseitu taip kad didziausias tikras tasku skaicius nuotraukai yra
2,37 megapikseliai ir neverta nustatineti didesnes raiskos nes tai
reikstu tik bereikalinga korteles vietos eikvojima? Vienintelis
privalumas tik tas kad naudojamos trys matricos trims skirtingoms
spalvoms RGB kas turetu reiksti geresni spalvu perteikima. O gal vis
tik 2,37x3=7,11Mpix. Kaip ten tuos triju matricu vaizdus paskui
suklijuoja? Be to nemaza dalis tasku rezervuota vaizdo stabilizavimo
sistemai ir nustatymuose lyg ir nera galimybes daryti nuotraukas
naudojant visus taskus kai isjungta stabilizavimo sistema.

Jeigu teisingai galvoju tai cia lyg ir atsakymas ka labiau verta
pirkti gera fotoaparata gebanti daryti puikias labai dideles raiskos
nuortaukas ir kiek pafilmuoti hd, ar videokamera kuri fotografuoja
kaip ir filmuoja ne daugiau kaip hd raiska. Ivertinus kainas
fotoaparatas ko gero laimi.

Still  Image: 6.57 - 6.21 megapixels (2.19 - 2.07 megapixels x 3)
[16:9] / 7.11 megapixels
(2.37 megapixels x 3) [3:2] / 6.87 m egapixel s (2.29 megapixels x 3)
[4:3]
-------------------
"cD-r0m"  parašė naujienų news:kpb78s$t13$1@trimpas.omnitel.net...

nėr ten 17.. tris vienspalvės kiek didesnės už FHD (~3mpix) matricos
iš
kurių naudojami viso labo tik 2.3mpix RGB foto, su protingu algoritmu
galima
kažką tarp 2 ir 6 megapikseliu "juntamos kokybės" išspaust, bet
realiai ten
tik tie 2 milijonai RGB pikselių :) Kodėl ant kamera interpoliuoja
pikselius
16 megapixelių, aš net girtas susapnuot nesugebėsiu turbūt..

Parametrų šaltinis:
http://www.panasonic.be/html/fr_BE/Producten+Consumenten/Camcorders/HD+Camcorders/HC-X810/Specificaties/11425976/index.html?useLayout=tiles.product.print.content&trackInfo=true&pageType=products.detail.tab.specifications

Kad grainą (kruopas) mažint, reikia reguliuot parametrą gain (kažkas
panašaus į ISO fototechnikoj), kad būtų 0db, ar bent kuo mažiau. Turiu
spėjimą, kad kameros programa uždarinėja diafragmą prie daug šviesos,
o tada
kitas galas galvoja kad tamsu ir kelia gainą. Gal toks sprendimas
padarytas
kad per daug šviesos neapšviestu aplinkinių pikselių..

Filmavimui atrodo nebloga kamera, bet nuotraukos spėju su ja tik šiek
tiek
geresnės nei kadrai iš video ištraukti..