Tema: Ats.: Fotografavimas su video kamera
Autorius: siGis
Data: 2013-06-13 09:36:54
Ziurinejau tuos tec. duomenis, ne vienoje vietoje, gal tik pritruko
demesio issiaiskinti ta makaluota uzrasyma apie matricas. Iseitu, kad
vis tiek sugebejo apmauti. Jeigu  dar irodysi kad ir x23 izoom
gaunamas ne is perteklinio filmavimui tasku skaiciaus, o taip pat
programiskai suburtas, tai visai rimtai svarstysiu apie kameros
grazinima.

"cD-r0m"  parašė naujienų news:kpb78s$t13$1@trimpas.omnitel.net...

nėr ten 17.. tris vienspalvės kiek didesnės už FHD (~3mpix) matricos
iš
kurių naudojami viso labo tik 2.3mpix RGB foto, su protingu algoritmu
galima
kažką tarp 2 ir 6 megapikseliu "juntamos kokybės" išspaust, bet
realiai ten
tik tie 2 milijonai RGB pikselių :) Kodėl ant kamera interpoliuoja
pikselius
16 megapixelių, aš net girtas susapnuot nesugebėsiu turbūt..

Parametrų šaltinis:
http://www.panasonic.be/html/fr_BE/Producten+Consumenten/Camcorders/HD+Camcorders/HC-X810/Specificaties/11425976/index.html?useLayout=tiles.product.print.content&trackInfo=true&pageType=products.detail.tab.specifications

Kad grainą (kruopas) mažint, reikia reguliuot parametrą gain (kažkas
panašaus į ISO fototechnikoj), kad būtų 0db, ar bent kuo mažiau. Turiu
spėjimą, kad kameros programa uždarinėja diafragmą prie daug šviesos,
o tada
kitas galas galvoja kad tamsu ir kelia gainą. Gal toks sprendimas
padarytas
kad per daug šviesos neapšviestu aplinkinių pikselių..

Filmavimui atrodo nebloga kamera, bet nuotraukos spėju su ja tik šiek
tiek
geresnės nei kadrai iš video ištraukti..